آدم کوتوله کشف شده در اصفهان!!!
 
کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

 

 

دانلود مستند

 

 

 

 

آدم کوتوله کشف شده در اصفهان!!!

اینم یه آدم کوتوله که ظاهرا در حفاریهای انجام شده در منطقه میدان قیام معروف به سبزه میدان کشف شده که محدود به این یک مورد نمی باشد، و مورد های زیاد دیگری نیز بوده که از هر دو جنس نر و ماده می باشند، این یکی که میتونید فیلمشو دانلود کنید جنس نر می باشد.

 


خریدی آسان، سریع و مطمئن EBS فروشگاه اینترنتی ای بی اس 100%رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید ماساژور USB همه کاره ماساژور همه نقاط بدن شمع جادویی اصل 10 عدد شمع فوتی چراغ مطالعه همراه قابل نصب روی لباس کتاب مجله عینک و ماشین هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE ورزش ها و نرمش های افزایش قد

نظرات شما عزیزان:

بی نام
ساعت17:46---17 مهر 1392
نمیدونم این عروسکه یا نه

ولی استادمون میگفت که خودش از نزدیک اونا رو دیده


یاسی
ساعت11:53---8 شهريور 1392
خوشمان امد

محمد بهرامی
ساعت20:52---11 فروردين 1392
سلام خسته نباشید قربونن ببین میگم این فیلمو که گزاشتی لیکن صدا ندارا خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی

من
ساعت23:54---20 اسفند 1391
تابلوءه عروسکه!

ارشیا
ساعت19:09---29 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان